Thursday, December 7, 2017

HOHOHO roster na prosinec

Zatímco se vy brodíte ve sněhu nebo pijete svařák, já užívám slunka a konečně hezkého počasí v Dubaji. Vím, že to tady na blogu bylo v poslední době trochu mrtvý, ale je toho nějak hodně. S boyfriendem hledáme společné bydlení a plánujeme nákup auta. Joo, být dospělý hold někdy není jednoduchý. Zase se už ale nemůžu dočkat, až budeme ve vlastním a člověk se může zařídit jak potřebuje. Po roce jsem taky byla schopná si konečně udělat dubajský řidičák. Teď už jen najít to spravné auto. Chtěli jsme to stihnout do nového roku, ale to už je asi trochu pasé. Jak jste na tom vůbec s vánoční náladou?Dneska jsem šla ještě dokoupit pár dárků a nějak to na mě dýchlo. Bohužel díky mému zaměstnání na Štědrý den nebudu doma v Dubaji ani doma v ČR. Co se dá,ale dělat.. Nikdy jsem Vánoce tolik neprožívala, ale letos vlastně budu poprvé úplně bez rodiny, sama v Hong Kongu a na nový rok taky ještě netušim, kde budu.. Když jsem viděla svůj roster na poprvé tak ukápla trochu slzička.. Člověk to ale musí brát pokaždé z tý pozitivnější stránky a pak všechno zase bude dobrý. Přítel je přes Vánoce v Paříži. Samozřejmě jsem se snažila si ten Hong Kong vyměnit, ale nevyšlo to.. 
⬇⬇⬇⬇⬇
Oba se vracíme 25.12. nad ránem tak si Vánoce oslavíme o den později no. Máme v plánu zajít si někam na dobrou snídani, zabruslit na ledovou plochu do Dubai Mallu a večer udělám klasický bramborový sálat s rybou. České Vánoce ještě nezažil, tak jsem zvědavá jak se mu zalíbí třeba naše klasické vánoční jídlo. Když jsem v listopadu měla poslední Prahu před Vánocemi, mamka mi už stihla nabalit i cukroví. Takže ani o to nebude na Vánoce nouze. (Díky mami, hehe). Pokud byste měli zájem určitě ráda napíšu článek jak takové Vánoce vlastně vypadaly. 
No a teď už jdeme k tomu hlavnímu tématu, kde všude vlastně přes prosinec budu. Jedna další dobrá věc je, že jsme alespoň stihli urvat dovolenou od 17.12. až do 21.12. Nejdřív jsme měli letět na Bali, ale to není dobrá varianta vzhledem k momentální situaci sopky a na to letět do ČR už bylo pozdě, protože když necestuje jako cabin crew potřebuje víza. No a tak nakonec poletíme do jeho rodného města Cape Town. Je tam teď letní sezóna tak si užijem trochu moře, dobrého jídla a pití.
Kam se teda vydám v prosinci?

  • ADELAIDE, Austrálie - teď jsem se odtamtud akorát vrátila. Je to u protinožců, takže je tam léto v plném proudu
  • KUALA LUMPUR, Malajsie - jak jistě víte, už jsem tam nedávno byla. Když bude čas určitě se ještě někam skočim podívat
  • BANGKOK, Thajsko - nepřijde vám, že ho teď dělám nějak často hehe? Masáží, ale nikdy není dost 
  •  HONG KONG, Čína - Čínu moc nemusim, ale říká se, že Hong Kong je trochu jiný level, tak snad to bude v pohodě. Rozhodně bych, ale na Vánoce byla raději jinde
  • GUANGZHOU, Čína - měla jsem na rosteru další Kuala Lumpur, ale přítel měl tenhle let tak jsem to samozřejmě vyměnila.. 
Tak to je pro dnešek všechno. Mějte se fajn a užívejte vánoční atmosféry.




No comments:

Post a Comment