Sunday, October 1, 2017

Říjen ve znamení Thajska

Výsledek obrázku pro thailandDnešním dnem nám začíná měsíc říjen a tak je taky čas na nový roster. Musím říct, že jsem velmi spokojená. Mám skoro vše co jsem si přála a možná až moc toho Thajska..I když Thajska není nikdy dost hehe.. Snad už tam ten říjen nebude tolik deštivý.
Čas letí tak rychle. Za měsíc to už bude rok co jsem se do Dubaje přestěhovala. Přijde mi, že už tu jsem delší dobu.. Chystám pro vás spoustu nových článků a taky jedno menší překvapení, to vám povím ale až někdy příště. Lítám teď poslední dobou víc hodin než předtím a to znamená, že nezbývá tolik času na blog jak bych chtěla. Když ale zasednu za laptop, vždycky si toho pro vás připravím víc.
Teď už, ale jdeme na to, co mě v říjnu čeká!
2x BANGKOK
Pro nás to znamená dobrá, levná masáž, kosmetika, nehty, obočí a všechno tohle.. Pokud nejste typ na tyhle procedury tak jde vždycky zajít i po památkách.
2x PRAHA
Juhůů, kdo by se rád nezaletěl podívat domů 💗
1x SEYCHELY
Už jsem si o to tolikrát sázela, ale až tentokrát mi to konečně dali.
1x HARARE
No už po druhý.. Let na cestě zpátky je zabiják, ale co nadělám.. Alespoň půjdu na moje 34564664 safari. Ne dělám si srandu, asi jen moje čtvrtý safari.
2x PHUKET
Vždycky jsem slyšela jen samou chválu. Moře, slunce, dobrý jídlo.. Zní to jako moje oblíbený destinace..

To je pro dnešek všechno ale již velmi brzy se můžete těšit na nový článek. Pokud jste ještě nečetli ten minulý tak můžete TADY

XOXO

1 comment: