Tuesday, August 29, 2017

Kam se v září zase vydám?

Zatímco pro někoho je září ve znamení školy, nových začátků a podzimu, pro mě je to další, nový roster a další nová i stará místa, kam se můžu podívat. V září byl ke mně vesmír velmi štědrý, protože tohle je asi jeden z nejlepších rosterů jaký jsem kdy měla.
Samozřejmě zase měsíc ve znamení mojí, milovaný Afriky. Lidi se mě docela často ptají, proč zrovna Afrika.. Shrnu vám to asi takhle. Evropu mám samozřejmě hodně ráda, ale není to pro mě až taková exotika. Asie je taky fajn, ale prostě tam na mě tolik nedejchla ta atmosféra... Austrálie je fakt super, ale dělat pořád 13 až 15 hodinový lety. To by mě brzy odvezli.
Můj první autentickej layover v Africe byla Nairobi. Nejenom, že jsem tam potkala ty nejvíc přátelský lidi na světě, ale strašně obdivuju to, že i když bezmála většina afrických zemí zeje chudobou, jsou schopní být i tak šťastný a užívat si života. Dokážete si takhle někdy představit Evropu bez bohatství? Já teda ne.. No a pak to byla kouzelná Uganda nebo můj nejoblíbenější Mauricius. Všude je prostě bezva energie, lidi, jídlo, příroda a spousta dalších nepopsatelných věcí, který vás donutí tyhle země milovat.
Teď už, ale jdeme k tomu rosteru. Mám jednu asijskou destinaci hned na začátku září, kterou jsem si dokázala vyměnit za Birmingham. Je to KUALA LUMPUR. Ještě jsem tam nikdy nebyla, tak se docela těšim. Jinak se mi hodně přištěstilo a dostala jsem 2X MAURICIUS a dokonce i 2X ENTEBBE. Aby tý Afriky nebylo málo mám k tomu ještě ACCRU. Ta se nachází ve státě Ghana. No a ke konci měsíce mě čeká znovu NAIROBI. Konečně si užiju safari bez kocoviny. Pak tu máme asi velkej první rekord, protože za celej měsíc mám jen jeden turnaround do TEHRÁNU.
Není to špatný, co říkáte?
Jo a mám pro vás ještě dvě novinky. Nově mě taky můžete najít na facebooku. !! TADY !! A tou další novinkou je nové logo.
To je pro dnešek všechno, ale brzy jsem zase tady s novým článkem např. ze Singapuru. Máte se na co těšit! 
XOXO

No comments:

Post a Comment