Saturday, August 5, 2017

Greece / Ελλάδα

Dobré ráno,
teda alespoň u mě. Občas už ani nevim v jakým časovým pásmu se vlastně nacházim.. Dneska je to, ale jiná.. Zrovna jsem letadle. Tentokrát jako pasažér na cestě do Prahy a rozhodně se těším na svojí dvou týdenní dovolenou. Jsem ráda, že si na chvíli odpočinu od lidí. 
Teď ale k tématu. Minulej měsíc jsme si s přítelem udělali menší dovolenou. V plánu to bylo už dýl, ale nevěděli jsme jestli oba dostaneme dny volna, co potřebujeme. Nakonec jsme je na poslední chvíli dostali. Potom, co jsme poslali asi 100 emailů. 
Nebyla to jen tak ledajaká dovolená, ale známý tam měli svatbu. Musim vám říct, že to byla a bude ta nejhezčí a nejpohádkovější svatba co jsem kdy zažila.
Bylo to na Mykonosu. Sám o sobě je ostrov opravdu nádhernej. Měli pronajatou vilu s nádhernym výhledem, kde se všechno odehrávalo. Víc se pak můžete podívat na fotkách. Ty vám poví asi nejvíc. Jeli jsme tam jen na 4 dny a když jsem se vrátila, cejtila jsem se, že potřebuju další dovolenou.. Znáte to.. 
První den byl ceremoniál. Nádherná, dojemná, dech beroucí svatba. Musela jsem i zatlačit i nějakou tu slzu. Třetí den byla party u bazénu a třetí den byla další party na lodi. 
Pokud se chystáte na dovolenou a ještě pořád nemáte vybráno, Řecko určitě doporučuju. Jen se připravte, že Mykonos je trochu větrnější ostrov a na večer se může udělat trochu chladněji.
Řekla bych, že to je spíš destinace pro páry, než pro rodiny. Pokud chcete vyrazit jako rodina, pak je spíš vhodnější Kréta. 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Teď teda ještě k tý svatbě, která vás asi zajímá nejvíc. V den obřadu museli všichni přijít bílým oblečení, což ve finalé vypadalo hodně dobře. Bylo tam zhruba 100 hostů. Takže určitě žádná malá svatba. Vila v který se všechno odehrávalo byla pro pohádkovou svatbu jako stvořená. Jídlo i pití teklo samozřejmě proudem. Nikdy bych neřekla, že se člověk dokáže přepít šampaňským. Každej den jsme se na hotel vraceli tak ve 3 ráno takže si dokážete představit, proč jsem po příletu zpátky, potřebovala další dovolenou. 












To je pro dnešek všechno. Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte se zeptat v komentářích a jestli jste ještě nečetli minulý článek tak TADY

Mějte se hezky!!
XOXO




No comments:

Post a Comment