Tuesday, August 15, 2017

10 důvodů, proč je tahle práce super

Minulý článek 10 důvodů, pro které vás každá letuška bude milovat byl celkem populární. Ráda bych teda zavedla menší rubriku deseti důvodů. Dneska si můžete přečíst, proč mě tahle práce baví, mám jí ráda a třeba to někomu i pomůže. Pokud už o téhle práci přemýšlíte dlouho, možná vás tenhle článek zrovna nakopne.

1. Procestujete skoro celý svět 
Můžu vám říct, že se někdy dostanete i na místa, kam byste se za normálních okolností asi nevypravili. Třeba taková Uganda. V životě by mě nenapadlo, udělat si dovolenou zrovna tam. No a pak jsem odjížděla s pocitem, že kouzelnější místo jsem snad v životě neviděla.

2. Naučíte se nesmírné trpělivosti
Tato práce vyžaduje hodně úsilí v komunikace s lidmi. A že se každý let potkáte s hodně různým mixem lidí.. Moje trpělivost, skoro po roce, už sahá na konec světa a že jsem předtím rozhodně nepatřila k trpělivým lidem.

3. Životní styl
Neříkám, že tenhle životní styl je pro každého. Mně, ale naprosto vyhovuje. Dubaj mám ráda. Jak už jsem zmínila několikrát, není to Saudská Arábie. Život v Dubaji je prostě fajn.
↓↓↓↓↓↓


4. Výhody a zase jenom výhody
Nevím jak to mají jiné letecké společnosti, ale máme tzv. facecard, která nám umožňuje spoustu slev po celých Arabských Emirátech a vlastně i ve světě. Jedná se o vstupy do posiloven zadarmo, 50 % slevy v barech, restauracích a salonech... Není to vůbec na škodu, takovouhle kartu mít.

5. Dny volna
Ano, občas mě čeká masakrální noční let a nebo několik letů hned za sebou, ale potom se třeba můžu těšit na 4 dny volna za sebou. Jaká práce vám tohle umožní.. A to nemluvím o třiceti dnů dovolený za rok.

6. Jídlooo
Trochu to souvisí s bodem číslo jedna. Všude možně cestujete a můžete ochutnávat na co si vzpomenete i nevzpomenete. Viz. článek Bangkok

7. Žádná práce na doma
Tohle je jeden z mých nejhlavnějších důvodů. Nikdy nebudete mít práci nebo papíry, který si budete muset přinést domů a zabít si tím víkend. Když skončí let a rozloučíte se s posledním cestujícím, tím pro vás veškerá práce končí. Už nikdy neuvidíte toho otravnýho cestujícího nebo kolegu, kterej vám zrovna neseděl.

8. Letenky
Není žádný tajemství, že máme hodně zvýhodněný letenky. Pokud nám teda nestačí cestování v pracovní době, můžeme si vycestovat i ve volných dnech za nízké ceny.

9. Kariérní růst
Rozhodně nebudete jezdit 10 let vozíkem v economy. Pokud budete dělat svojí práci, tak jak se má, čeká vás celkem rychlý postup a já vám povim, že už se na business třídu docela těšim.

10. Objevení nových schopností
Někdy se dostane to takových situací, že v sobě objevíte spoustu skrytých vlastností. Tahle práce vám zaručeně vždycky poskytne velkej osobní rozvoj.



To je pro dnešek vše. Doufám, že si užíváte léta! 
XOXO

3 comments: