Thursday, May 4, 2017

Mama Africa

Wohooo, Nairobi.  Slavila jsem tam narozeniny, takže jsem to v Africe vzala docela od podlahy. Zatim to byl můj nelepší layover a jsem fakt strašně ráda, že mi tahle destince vyšla zrovna na moje narozeniny. Ještě se tam někdy určitě musim vrátit.Bylo to úžasný. Crew byla taky moc fajn. Když jsme na večer přiletěli. Šli jsme do místní restaurace kousek od hotelu a dala jsem si grilovanou kozu s polentou. Vždycky zkoušim místní jídla. Bylo to vynikající. Ani nevim k čemu bych tohle maso přirovnala. Možná to trochu chutnalo jako lamb. Potom jsme se vydali do centra do klubu.
Africká party, to je teprve něco. Sicejsem v klubu byla jako jedinej světlovlasej člověk, ale nikdo mě žádným způsobem neotravoval. Jen prostě koukali a občas se někdo přišel zeptat odkud jsem. Jsou to strašně hodný lidi. Pořád se usmívaj a mávaj.
Návrat na hotel jsme uskutečnili něco kolem čtvrtý hodiny raní a v půl sedmý jsem měla vstávat na safari. Pořád nerozumim tomu, jak se mi podařilo vstát.. Každopádně jsem udělala to nejlepší rozhodnutí v životě, protože to byl opravdu zážitek. Měli jsme spoustu štěstí, protože jsme viděli skoro všechny. Lvy, nosorožce, hada, krokodýla, zebry...Je to opravdu nádhera vidět zvířata pohybovat se ve volný přírodě. 
Po safari jsme se přemístili do sloního sirotčince a potom na krmení žiraf, což byl jeden z nejlepších momentů. Nikdy jsem nebyla tak blízko u tak obrovskýho zvířete. 
Když tedy shrnu celej zážitek z Nairobi musim tomu dát 10000 z 10000 !!! 
👇👇👇👇👇👇







To je pro dnešek všechno, ale ozvu se hodně brzo, protože jsem se vrátila dneska ráno z Mauriciu. Podařilo se mi to vyměnit za Dar Es Salam.

XOXO

2 comments:

  1. To musela být bomba! Dodatečně přeju všechno nejlepší! <3
    Moc bych se chtěla do Afriky podívat! Prostě jako v Madagaskaru! :D
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    ReplyDelete