Wednesday, April 19, 2017

Roster 0.6

Za dveřmi je pomalu, ale jistě Květen. S ním přichází nový roster. Tentokrát hodně ve znamení Afriky. Jsem ráda, že tam mám konečně lety, protože v takový tý pravý africký zemi jsem ještě nikdy nebyla.Moc se těšim. Určitě budu mít čas na autentický africký safari. To abych si na to pořídila správný oblečení. Vestičku s kapsama, sandále a pořádnej kloubouk hehe. Lety do Afriky jsou vetšinou velmi oblíbený, protože nejsou zas až tak dlouhý a pasažéři jsou strašně fajn. Většinou pokud máte blond vlasy a nevadí vám, že vás budou oslovovat jako "hey sister" nebo "cute white face". Vlastně tenhle měsíc mám jenom africký layovery a pak Sri Lanku. Tam už jsem byla, ale to mi vůbec nevadí, protože se mi tam moc líbilo. Snad se ještě vyhneme období dešťů. A abych se už moc nevykecávala, protože jsem se vrátila z raní otočky do Kuvajtu a ráda bych hodila delší spánek, protože zítra zas odlet do Dublinu. Někdy je to opravdu hektičtější a nemusim si v podstatě vybalovat, ale nestěžuju si protože předtim jsem měla čtyři dny volna a užívala si sluníčka a pláže. Tady to jsou moje destinace na květen:
Dar Es Salaam 2x - hodili mi ho hned dvakrát, ale hotel je tam super takže jednou dám třeba safari a podruhý určitě okouknu bazén a okolí hotelu.
Bombay(turnaround) - Ano, velmi oblíbená Indie.(Psáno velmi, velmi sarkasticky)
Colombo - jak jsem již zmínila, vůbec mi nevadí že už jsem tam byla, protože Sri Lanka je nádherná země
Harare - Kdyby mi někdo před rokem řekl, že se podívám do Zimbabwe, tak bych se mu asi vysmála.
Istanbul(turnaround) -Bože, už zase?! Já myslela, že v dubnu jeden stačil.Tohle je nejdelší otočka, co existuje.
Baghdad(turnaround)
 No a pak mě na konci května čeká dovolená na pár dní 💓
Vím, že je teď počasí u nás celkem hrozivý, ale nezoufejte. Uteče to jako voda a za chvíli máte léto. Zatím co já se budu schovávat v klimatizovaných prostorech, vy si plně budete užívat evropskýho léta. Mějte se hezky!
XOXO 🛪

1 comment:

  1. Jsem rada, ze jsem objevila tvuj blog! Vzdycky me zajimalo, jaky by to bylo pracovat jako letuska, prave kvuli cestovani. Musi to byt drina, ale byt kazdej tejden v jinym state zni skvele! :)
    CITC

    ReplyDelete