Saturday, April 8, 2017

Fotoreport Days off in Dubai

Já vás všechny zdravím. Jsou tři odpoledne a já ještě furt ležim v posteli. Včera večer jsme to vzali celkem od podlahy, protože to bylo přesně půl roku, co jsem se nastěhovala do Dubaje a začala zcela nový život. Myslim že bylo co slavit, takže teď jen potřebuju invalidní vozejček, abych se někam mohla vůbec dostat.
Posbírala jsem pár fotek za posledních pár měsíců, když mám volno. Samozřejmě to furt vypadá, že jsem někde na pláži nebo v baru a ono to tak i je. Teda dneska jsem odhodlaná neopustit obydlí, ale to se mi dlouho nestalo. V podstatě pro mě je nemožný zůstat doma, když mám moře a písek za rohem.

Do Čech už pomalu přichází teplý počasí, tak užívejte hezkých dnů!!

Sky bar

Oni se ve starbucksu nikdy netrefí
↧↧↧↧↧↧↧↧↧↧
Fairmont the Palm
COVE beach





Ski Dubai



No comments:

Post a Comment