Sunday, January 15, 2017

Modrá pepsi

Já vim. Dlouho jsem se neozvala, ale byla jsem indisponována nemocí. S hrníčkem v ruce a s
obalenym krkem v šátku člověk tolik dobrodružství neprožije. Ačkoliv se mi přihodila šťastná věc a místo dvou turnaroundů (Doha a Jeddah) mi dali Jakartu.
Osmihodinovej let. Dva servisy a pasažéři, který nic nechtěj a když zmáčknou call bell tak jen omylem, protože většina dotykovou obrazovku viděla poprvé v životě. Layover byl celkem fajn. Byla jsem na masáži. Už né na takový kde vám zlámou krk a ještě tejden vás bolí záda. Byla jsem tak zrelaxovaná, že když jsem pak po jednom pivu dorazila na pokoj. Spala jsem v kuse 12 hodin. To se mi opravdu dlouho nepovedlo. Crew byla taky fajn. Když se sejdou fajn lidi, tak je pak ve finále úplně jedno kde ste. Do Indonésie jsem byla natěšená hlavně kvůli jídlu, ale celkem sem byla zklamaná. Nevim jestli to bylo tim, že jsem si blbě objednala. Nebo jsme byli na blbym místě.. Dala jsem si nudle v nějaký omáčce  se zeleninou. Na talíři bylo víc omáčky než nudlí a v celym jídle byly dvě krevety. Jo a ještě to dost připomínalo uho. Dala jsem si k tomu pepsi, ale když mi jí přinesli měla modrou barvu. Co to sakra bylo? Chtěli mě otrávit? Vypadala dost jedovatě.  Měla jsem ale žízeň, takže sem jí vypila a už od tý doby uplynulo hodně hodin a pořád sem naživu. Pokud teda neumřu na malárii, protože mám asi 5 kousanců na noze hehe.
Zejtra ve 4 ráno mě čeká Dilí. Je to jen otočka. 3 hodiny tam a 3 zpátky. I když je to docela v nekřesťanskej čas. Je to můj první indickej let a tyhle lety nikdo nemá rád a jsou prej nejhorší. No uvidíme... Třeba to zas taková tragédie nebude.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Před nemocí jsem ještě stihla Frankfurt, ale tam mě právě docela ofouklo a pak sem hned onemocněla. V hotelu byl fajn bazén a pak sem taky udělala nákupní horečku v dmku. Plnou tašku za 20 eur. No to jsem měla druhý vánoce. Člověk si na levný ceny docela odvykne tady v Dubaji.
To je pro dnešek zatim všechno a já se zase brzo ozvu. Do konce ledna mě ještě čeká Birmingham(jo, primark už mě voláá), Řím( je třeba nakoupit zásobu těstovin a vín)  a pak Srí Lanka, na tu se těšim opravdu moc.

Jakarta - výhled z pokoje

Jakarta č.2 - výhled z hotelovýho baru
Bylo fajn ocitnout se po delší době v Evropě

Shopping spree v dmku 
Tato práce vyžaduje spoustu relaxu



No comments:

Post a Comment