Thursday, November 24, 2016

10 Reasons I Love About Dubai

1. Počasí
Já miluju léto. Nevadí mi pařit se v tropech. Ikdyž teď ke konci listopadu je tady v Dubaji, jako léto u nás. Takže je to opravdu příjemný. Místní tohle období milujou. Všude se něco děje.Když přijde červen, červenec, srpen je tu pak poněkud tepleji a život se to trochu zastaví. Radši, ale umřu při padesáti stupních než při mínus deseti.
2. V metru se v podstatě nejde ztratit
A byli jste někdy v londýnskym metru?

3. Drinky zadarmo
Každej den v některejch barech po městech nabízí drinky pro ženy zdarma. Na www.ladiesnightdubai.com vystalkujete, který bary to jsou a můžete vyrazit. Žádnej háček v tom opravdu není.


4. Jídlo
Najdete tu veškerou kuchyni, kterou si zamanete. Pokud ste milovník exotický kuchyně jako já určitě si to tu zamilujete.
5. Čistota
Všimla jsme si, že koše na veřejnosti najdete opravdu minimálně, ale stejně je tu čisto jako nikde. Čistější místo je snad už jen Singapur.
6. Multikulturnost
80% obyvatel Dubaje pochází z více než 200 zemí světa.

7. Žádný daně

8. Nákup až k vašim dveřím
Jste líný a nemáte čas? Nakupte si online nebo přes telefon a nákup vám přinesou až domů. A co je na tom nejlepší? Zadarmo!
9. Party, party, party
Noční život tady je prostě geniální!

10. A ty auta..
Vim že jsem slíbila roaster, ale nějak jim to trvá a já furt nevim kam v prosinci poletim. Nejpozději v sobotu, to už ale budu určitě vědět!

XOXO

No comments:

Post a Comment