Saturday, October 8, 2016

Welcome to the desert



Sem tady. Žiju a dejchám. Mám tolik informací, že to snad ani nejde vstřebat. A že jich ještě tuny a tuny přijdou. Momentálně je tady 20:57 a já už se chystám spát. Včera jsem se sem dostala až ve 3 ráno a usla až někdy před pátou.
Let byl strašně fajn. Hned při vzletu na mě tak divně koukal jeden steward, co měl na starost náš úsek. Asi po hodině přišel a zeptal se jestli nejsem crew member. Já na to, "ne, ale jsem new joiner." On mi pak odpověděl, že to poznal, protože se vždycky tak nějak posádka mezi sebou telepaticky vycejtí. Docela mě to pobavilo, ale věřim že to tak je. 
Musim říct, že economy je v Emirates jako bussines v jinejch leteckejch společností. 

Žádný plastový příbory
Pak se se mnou vyfotili a dali fotky na památku, abych nezapomněla na svůj první den
Po příletu mě vyzvedla příjemná paní, co se mnou prošla přes víza a další formality. V pátek vždycky přijížděj nováčci a tak jsme čekali ještě na další z různejch míst Evropy. Časy příletu byly totiž docela podobný. Hned jsem ten večer poznala pár super lidí. Někdo bude i ve stejný trainingový skupině jako já.

Hezká pozornost 

Zejra mě čeká první den. Vstávám v 5 hodin. To není úplně ideální čas. Já to, ale zvládnu. Nejela sem jsem přece na dovolenou, ale pracovat a zároveň žít svůj sen. 
Už se mi při psaní zavíraj oči. Spala jsem asi fakt jenom 5 hodin. Potom jsem šla nakoupit, musela jsem vybalit a pak jsem hodila relax u bazénu. Ten mi trochu pomohl, ale stejně to na mě teď padlo. 

Výhled z balkónu na levý straně
Výhled na pravo



Mějte se hezky a já se zase brzo ozvu! <3


No comments:

Post a Comment