Thursday, October 13, 2016

Batch 3302



Nějak mi to psaní článků tady moc nejde. Ještě když sem byla v ČR, sedla jsem si k tomu a za chvíli už byl článek hotovej. Tady mám v hlavě tolik emocí a pocitů, že mi nejde dát dohromady něco, co by vlastně dávalo smysl. Tak za to se omlouvám.
Jinak si asi říkáte.. Co je sakra batch 3302? Jednim slovem - rodina. Budeme spolu skoro každej den po dobu dvou měsíců při trainingu. Budeme spolu rodit děti, hasit požář, nouzově přistávat, plavat, dělat zkoušky a řešit neřešitelný. Jsou to jediný lidi se kterýma se tady člověk může vidět nejdýl v kuse. Pak už jen potkáte na každym letu, jiný lidi. Je tak 2% šance, že na vašem letu potkáte někoho, koho znáte. V naší skupině máme 9 národností. Tchajwanku, tři Ukrajinky, jeden Ukrajinec, Ind, Litevec, dvě Brazilky, dvě Číňanky, Britka, Francouzka a já.Všichni to jsou strašně fajn lidi. Sem ráda, že s nima budu trávit tolik času. Dneska nás čeká první společná párty. Robin Schulz in da house. nemůžu se dočkat. Je to party na pláži. Konečně se tam taky dostanu. V pátek mám celej den volno, takže tam půjdu chytit i nějaký to sluníčko.

Zatim jsem ty knížky radši neotvírala..
Nejsme prodavačky z Targetu, ale cabin crew ve výcviku

 Sabrina, Echo, Já, Nadia a terminál 3
Zatim se mějte a já se zase brzo ozvu
xoxo

3 comments:

  1. Tak ať to co nejlépe pokračuje :) Btw. ta červená rtěnka se koukám fasuje už hned na začátku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, červená rtěnka je povinná. Nikdo nám ji ale nedá. Tu si člověk musí koupit sám.

      Delete
  2. Jsem se tu pěkně začetla! Marti, ať nadšení přetrvává, držím palce :)

    ReplyDelete