Friday, September 23, 2016

Final Interview

Pocity po Assessmentu byly úžasný. Cejtila jsem, že něco málo jsem dokázala. I kdyby jsem se tam nakonec nedostala, byla jsem ve final 8 a to se tolika lidem nepoštěstí. Měla sem si ten úžásnej pocit užít víc, protože pocit kterej na mě čekal druhej den.. Na to jsem opravdu nebyla připravená.
Moje Final Interview začínalo přesně v 11:30. Byla to neděle. Hotel byl celkem prázdnej. Vzhledem k tomu, že nerada bejvám na velký věci a akce nepřipravená, googlila jsem o sto šest co mě vlastně čeká. Připravte se na otázky typu:

  • Co jste někdy udělali navíc pro zákazníka?
  • Zažili jste někdy situaci, kdy jste pomohli kolegovy/kolegyni v práci?
  • Jak si organizujete práci?
  • Proč chcete být zrovna crabin crew?
  • Setkali jste se někdy s kulturní odlišností? A jak jste tuto situaci řešili?
Samozřejmě otázek může být i víc a opravdu velmi doporučuju se na ně připravit. Pokud je vám 21, jako mně těžko můžete mít tolik zkušeností. Spoustu situací můžete přenést do běžnýho života.
V 11:25 už si mě recruiterka zvala dovnitř (ta samá jako z předchozího dne). Než sme začaly, upozornila mě na to, že si během našeho rozhovoru bude psát poznámky do počítače. Je to mimochodem strašně znervózňující věc.


Veškerou nervozitu a pocity na zvracení skryjte za úsměv
Je důležitý si vsugerovat, že nejste nervózní a brát to vlastně jako takovej menší rozhovor s kámoškou v kavárně. Žádnou otázkou mě nezaskočila, protože jsem se fakt hodně připravovala. Čekala jsem, že se mě bude ptát na moje zkušenosti z Irska.(Několik měsíců jsem tam pracovala.) Pokud tedy máte nějaký zkušenosti ze zahraničí, určitě se na to připravte. Po poslední otázce mi poděkovala a říkala, že už víc asi nepotřebuje. 
Zvedla jsem se, podaly jsme si ruku, rozloučily se a já vyšla ze dveří. Když jsem se podívala na hodiny, nebylo ještě ani dvanáct. Byla jsem zděšená, protože holčina přede mnou  tam seděla skoro celej svůj čas. Když jsem to pak zjišťovala od ostatních, všichni tam seděli dýl než já.
Bylo mi strašně, protože jsem nevěděla, jak na tom sem. Žádná zpětná vazba. Nic.
Věděla jsem, že teď mě čeká ta nejhorší část. ČEKÁNÍ.

Outfit na Final Interview


No comments:

Post a Comment